June 19, 2014

Bioten CC Cream Review and Swatches

Bioten cc cream review and swatches
A while ago, I started my own quest on the search for the perfect CC cream. Despite being tempted to begin with the korean ones, as I suspect they are the best, I decided to play safe and start with the western market ones instead.
After having tried a sample of the L' Oreal Nude Magique Anti-Redness CC Cream, I had to quit the idea of purcasing it due to its low spf 12 (however, I've noticed that they've launched a new formula with spf 20 which I'm ok with, so..). Besides, for some reason, it seemed a bit pricey to me, given its tiny tube, even though I really liked its formula. So, I opted for the Bioten cc cream (in Light), for which I had read raving reviews. Here's what I think.

| Πριν λίγο καιρό, αποφάσισα να ξεκινήσω την αναζήτηση της τέλειας cc cream. Παρόλο που δελεάστηκα να αρχίσω από τις κορεάτικες, που υποψιάζομαι ότι είναι οι καλύτερες, τελικά αποφάσισα να ξεκινήσω με τις δυτικές. Έχοντας δοκιμάσει ένα δείγμα από την L' Oreal Nude Magique Anti-Redness CC Cream, αναγκάστηκα να εγκαταλείψω την ιδέα αγοράς της λόγω του χαμηλού δείκτη αντηλιακής προστασίας (spf 12 - βέβαια, πρόσεξα ότι λάνσαραν μια νέα έκδοση με δείκτη 20, με τον οποίο προσωπικά είμαι ok, οπότε..). Εξάλλου, για κάποιο λόγο μου φάνηκε τσιμπημένη η τιμή της, δεδομένου του μικροσκοπικού σωληναρίου της, παρόλο που η σύσταση και η υφή της μου άρεσαν πολύ. Οπότε, στράφηκα στην cc cream της Bioten (απόχρωση Light), για την οποία είχα διαβάσει διθυραμβικές κριτικές. Ιδού λοιπόν πώς μου φάνηκε. 

bioten cc cream ingredients reviews and swatches

The good
Paying 7 euros for a product that introduces itself as a "skin moisture, all-in-one perfection" seems quite a dream, right? Especially when it promises to unify skin tone and cover imperfections while offering 24h hydration with spf 20. And the best part: it claims to be 100% natural, enhanced with mineral pigments, paraben and paraffin free. All that in a 50 ml tube. Nice! It hasn't caused me any skin breakouts, which I think is important, especially if you have normal-combination skin with tendecy to hormonal breakouts like I do. Furthermore, I am really in love with its colour and the way it adapts to my skin - I find it very flattering to my skin tone. And it does offer me an even tone, even if I have to apply a second layer on the bad-skin days (but one layer does the job perfectly). As for its scent, it's a bit intense but pleasant. Its lasting power is really good, and even when it starts to fade it's not visible, nor does my skin look patchy, so it saves me from embarassment (if you know what I mean haha). If my skin was a bit drier, there would be no need for me to write "the bad" section below. But my combination skin, which is normal-dry in winter and normal-oily in summer, leaves me no other option.

| Το να πληρώνεις 7 ευρώ για ένα προϊόν που διατείνεται ότι προσφέρει ενυδάτωση και τελειότητα όλα-σε-ένα μοιάζει σαν όνειρο. Ειδικά όταν υπόσχεται ομοιόμορφο τόνο και κάλυψη των ατελειών ταυτόχρονα με 24ωρη ενυδάτωση και spf 20. Και το καλύτερο: ισχυρίζεται πως είναι 100% φυσική, εμπλουτισμένη με μεταλλικά χρωστικά στοιχεία, αλλά και χωρίς παραφίνες και parabens. Κι ολα αυτά σε μια χορταστική ποσότητα των 50 ml. Ωραία! Δεν έχει ερεθίσει το δέρμα μου, ούτε μου προκάλεσε εξανθήματα ή σπυράκια, κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό, ειδικά μιας και το δέρμα μου είναι κανονικό-μεικτό με τάσεις ορμονικής ακμής. Επιπλέον, ερωτεύτηκα την απόχρωσή της και τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζεται στο δέρμα μου - τη βρίσκω ιδιαίτερα κολακευτική στην επιδερμίδα μου. Και όντως μου παρέχει ομοιόμορφο τόνο, ακόμη κι όταν στις πιο δύσκολες μέρες χρειάζομαι και δεύτερη στρώση (αν και μόνο μία κάνει πολύ καλά τη δουλειά της). Όσο για το άρωμά της, είναι μεν κάπως έντονο, αλλά το λες ευχάριστο. Η διάρκειά της είναι πολύ καλή, κι ακόμη κι όταν αρχίζει να φεύγει δεν φαίνεται άσχημα και σίγουρα γλιτώνω τη ντροπή του να είμαι πουά (χα). Αν το δέρμα μου ήταν κάπως ξηρότερο, δε θα χρειαζόταν να γράψω την παράγραφο "the bad". Όμως, η μεικτή επιδερμίδα μου, ξηρότερη το χειμώνα και πιο λιπαρή το καλοκαίρι, δε μου αφήνει άλλη επιλογή.


The bad
Normally, the fact that this cc cream claims to offer a luminous complexion would be ideal, at least for me. However, as much as I love a dewy, luminous finsh in the winter, I prefer a matte one in the summer. But even so, there's a difference between being luminous and being a disco ball. Maybe it's my skin, maybe it's the over-moisturising properties of this cream; the result is disastrous when it's hot or humid. It feels heavy and my skin looks like I've applied butter on it. Seriously. I use a setting powder to minimize this effect but if I sweat or talk on the phone, then I can literally see this cream everywhere else but on my face. Since I've started using it, my skin feels more oily, even after cleansing it. Of course this means that it certainly does provide super hydration, so if your skin is on the drier side, I believe you'd love this cc cream. I mentioned above that its scent is pleasant. Yet, it reminds me of sunscreen and for some reason this lets me down; I prefer feeling like I'm applying a cc cream, not a tinted sunscreen! Also, due to its spf, it can irritate my eyes if I'm not careful with the application. And despite its offering an even skin tone, I'm not sure it's as efficient with imperfections (i.e minor scars, larger pores and breakouts). You shouldn't expect that much from a cc cream, that's for sure, but I think you should know that you will need a concealer with this. Finally, this product doesn't claim to improve skin texture over daily use or offer to your skin something more than hydration and medium coverage (unlike asian cc creams). Below you'll find some swatches: directly from the tube, slightly blended and well blended.

| Κανονικά, το γεγονός ότι αυτή η κρέμα προσφέρει λαμπερό αποτέλεσμα θα ήταν ιδανικό για μένα. Όμως, όσο αγαπώ τα φωτεινό, λαμπερό αποτέλεσμα το χειμώνα, άλλο τόσο προτιμώ το ματ τελείωμα το καλοκαίρι. Και πάλι, άλλο να είσαι λαμπερή κι άλλο να είσαι ντισκομπάλα. Ίσως φταίει το δέρμα μου, ίσως η σούπερ ενυδατική ιδιότητα της κρέμας, όμως το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό όταν έχει ζέστη και υγρασία. Την αισθάνομαι βαριά και φαίνομαι λες και πασαλείφτηκα με βούτυρο. Σοβαρά. Χρησιμοποιώ πούδρα για να μειώσω τη γυαλάδα αλλά αν κάνω το λάθος να ιδρώσω ή να μιλήσω στο τηλέφωνο, τότε βλέπω την κρέμα οπουδήποτε αλλού εκτός από το πρόσωπό μου. Μάλιστα, από τότε που άρχισα να τη χρησιμοποιώ, το δέρμα μου είναι πιο λιπαρό σε μόνιμη βάση. Αυτό θα είναι καλό φαντάζομαι για όσες έχουν πιο ξηρό δέρμα, αφού η ενυδάτωση είναι εντατικότατη - οπότε, αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, πιστεύω ότι θα σας αφήσει απόλυτα ικανοποιημένες  αυτή η cc cream. Προανέφερα ότι η μυρωδιά της είναι ευχάριστη. Ναι, αλλά θυμίζει έντονα αντηλιακό κι αυτό εμένα προσωπικά με απογοήτευσε. Δεν θέλω να νιώθω ότι βάζω αντηλιακό με χρώμα βρε αδερφέ, cc cream θέλω να νιώθω (ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό)! Άσε που λόγω του spf τα μάτια μου τσούζουν αν δεν προσέξω κατά την εφαρμογή. Και παρόλο που μου δίνει ομοιόμορφο τόνο, δεν είμαι σίγουρη ότι είναι εξίσου αποτελεσματική με άλλες ατέλειες (πιο διεσταλμένους πόρους, μικρές ουλές και ακμή). Καλά, δεν περιμένεις κάτι διαφορετικό από μια cc cream, απλά έχω χρέος να ενημερώσω ότι ένα concealer είναι μάλλον απαραίτητο αν υπάρχουν εμφανείς ατέλειες. Τέλος, το προϊόν αυτό δεν υπόσχεται σταδιακή βελτίωση της επιδερμίδας, ούτε ότι προσφέρει κάτι περισσότερο από ενυδάτωση και μέτρια κάλυψη (σε αντίθεση με τις ασιατικές, είπαμε). Παρακάτω σας έχω swatches: απευθείας από το σωληνάριο, ελαφρώς απλωμένη, κανονικά απλωμένη.

bioten cc cream light review and swatches

bioten cc cream review and swatches

bioten cc cream review and swatches

The Verdict
Overall, I really liked the Bioten cc cream, even though the "bad" paragraph above is very long! However, I will not repurchase in the summer, but I will definitely give it another chance when the weather gets cooler. Despite its disadvantages, I think it's more than decent, especially given its price, quantity, and its colour that matches my skin tone perfectly. Have you tried it? Do tell me your opinion, or your recommendations for the ideal cc cream for summer! The quest continues, after all.  

| Συνολικά, μου άρεσε πολύ η cc cream της Bioten, παρόλο που η "bad" παράγραφος πιο πάνω βγήκε σεντόνι! Βέβαια, δεν θα την αγοράσω ξανά καλοκαίρι, αλλά οπωσδήποτε θα της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία μόλις η θερμοκρασία πέσει. Παρά τα μειονεκτήματα, τη βρήκα περισσότερο από αξιοπρεπή, ειδικά αν λάβω υπόψη μου την τιμή και την ποσότητα, καθώς και την απόχρωσή της που μου ταίριαξε γάντι. Την έχετε δοκιμάσει; Πείτε μου, πώς σας φάνηκε; Θα ήθελα να ακούσω κι άλλες προτάσεις για την ιδανική cc cream του καλοκαιριού, εξάλλου η αναζήτηση συνεχίζεται!

4 comments:

  1. βαζεις ενυδατική πριν;; αν ναι δεν χρειαζεται να βαζεις απο την στιγμη που βάζεις τοσο ενυδατικη κρέμα θα σε βοηθησει να μην βγάζεις τόση λιπαρότητα ..

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ fay depp! Όχι, δε βάζω, γι αυτό κι εξακολουθώ να μπορώ να τη χρησιμοποιώ. Δηλαδή αν δεν ιδρώσω είναι πολύ καλύτερα. Μια φορά την έβαλα μετά από ενυδατική και..άσε! Πολύ γέλιο ;)

    ReplyDelete
  3. Γενικώς δεν είμαι φαν , cc και bb το καλοκαιρι χμμμμ δεν ξέρω δεν θα την έβαζα σαν κι εσένα! Βγάζουν λιπαρότητα κ όχι ιδιαίτερη κάλυψη, ίσως μόνο για καμια παραλία -σε καφετέρια- φυσικά, μπανακι , καφε κ τετοια που σίγουρα δεν θα κρατησει και πολύ :)

    ReplyDelete
  4. Γενικά το καλοκαίρι καταργώ τα foundation και δεν είμαι φαν της πούδρας, πάντα προτιμούσα tinted moisturisers ή αντηλιακά με χρώμα. Λες να είμαι τόσο περιπετειώδης και υποσυνείδητα να θέλω να είμαι πάντα έτοιμη για παραλία;;; χιχιχι.. Πάντως από ό,τι κατάλαβα σου βγάζουν κι εσένα λιπαρότητα, και μάλλον στις περισσότερες. Τι να πω, που θα μου πάει, θα τη βρω την άκρη!! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...